Acasă > Comparatie intre cumparare > De ce să încheiaţi un contract cu Arval?

De ce să încheiaţi un contract cu Arval?

Noi gestionăm flota, iar dumneavoastră vă menţineţi controlul

Externalizarea gestionării flotei vă eliberează timpul şi resursele şi vă scuteşte de riscuri. Puteţi alege măsura în care doriţi să realizaţi externalizarea către noi, ştiind că vă vom furniza exact serviciile promise.

Arval deţine vehiculul, aşa că noi nu suntem doar cei care negociază cu o multitudine de părţi interesate în numele dumneavoastră, ci şi cei care suportă toate riscurile aferente. Anumite persoane consideră că gestionarea unei flote este un lucru simplu. În momentul în care se enumeră părţile implicate – fabricantul, dealerul, autoritatea fiscală, compania de asigurări, furnizorul de pneuri, furnizorul de parbrize, reparatorul de caroserie etc., fără a mai lua în calcul şi departamentul de Resurse Umane al propriei dumneavoastră companii – realizaţi în scurt timp că această operaţiune este mult mai complicată decât credeaţi iniţial. Însă, rămâne la latitudinea dumneavoastră să decideţi cât de mult din activitatea dumneavoastră sunteţi dispus să ne-o externalizaţi.



Angajamentele Arval
Recomandăm
Vă oferim recomandări referitoare la o politică auto a companiei, corespunzătoare nevoilor organizaţiei dumneavoastră.
Gestionăm
Vă gestionăm flota şi şoferii
Raportăm
Vă furnizăm toate datele corespunzătoare referitoare la flotă, pentru a vă facilita procesul de luare a deciziilor.
Ne dedicăm
Suntem dedicaţi îndeplinirii promisiunilor noastre.
Arval oferă o notă personală leasingului auto

Ne concentrăm asupra clientului şi a utilizatorilor şi ajungem să-i cunoaştem. Numeroase persoane văd leasingul auto ca pe un serviciu B2B. Arval consideră că acesta este un serviciu direct între persoane: acesta surprinde înţelesul conceptului de „leasing cu o notă personală”.
 

O singura persoana de contact care vă cunoaşte bine compania

Account Manager-ul este singurul dumneavoastră punct de contact în toate aspectele de zi cu zi referitoare la gestionarea flotei dumneavoastră. Indiferent care este problema cu care vă confruntaţi – poate negocierea celor mai bune avantaje pentru dumneavoastră sau gestionarea operaţiunilor de service şi de reparaţii ale vehiculelor dumneavoastră – vă puteţi baza pe un profesionist dedicat companiei dumneavoastră, care va stabili o relaţie de lucru strânsă cu dumneavoastră şi cu şoferii dumneavoastră. Account Managers Arval vor găsi soluţia corespunzătoare pentru fiecare întrebare, conform Master Agreement, Service Level Agreement şi Company Car Policy.

 

Account team asigură gestionarea lipsită de probleme a flotei dvs.

O Account Team, condusă de Account Manager, se asigură că vă aflaţi întotdeauna în centrul activităţilor noastre. Account Manager, elementul central al organizării echipei, reprezintă singurul dumneavoastră punct de contact. Acesta sau aceasta lucrează împreună cu Account Team, alcătuită din experţi operaţionali, care realizează programări pentru repararea maşinilor, asigură vehicule de înlocuire şi realizează numeroase alte operaţiuni.

Ne asigurăm întotdeauna că suntem mai aproape de clienţii noştri decât alţi participanţi de pe piaţă. Acest lucru se datorează faptului că structura noastră unică ne permite să creăm un echilibru între toate avantajele de a fi un mare operator, oferindu-le în acelaşi timp clienţilor noştri avantajul de a lucra cu un mic birou antreprenorial. Ne asigurăm că interacţiunile noastre nu îşi pierd niciodată nota personală.