Acasă > Comparatie intre cumparare > Servicii digitale si managementul plangerilor

Servicii digitale si managementul plangerilor

Vă conectăm la flota dumneavoastră 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână

La Arval, înţelegem că, pentru ca activitatea dumneavoastră să fie competitivă, aveţi nevoie de acces facil la KPIs ai flotei auto în orice moment. De aceea am creat Arval Smart Experience, care grupează toate informaţiile referitoare la flota dumneavoastră într-o singură platformă sigură.

Arval Smart Experience se asigură că dumneavoastră şi şoferii dumneavoastră veţi beneficia întotdeauna de tot ceea ce vă trebuie, prin simpla apăsare a unui buton.

Taburi verticale

ARVAL CONNECT
Vă conectăm la flota dumneavoastră

Arval Connect vă permite să păstraţi evidenţa flotei dumneavoastră dintr-o singură mişcare. Fiind optimizată pentru tabletă, laptop şi desktop, aceasta vă permite să accesaţi toate informaţiile pe care trebuie să le cunoaşteţi într-un singur portal intuitiv. Acesta vă furnizează o căsuţă poştală cu toate mesajele primite de la Arval, precum şi cu o arhivă de documente, inclusiv facturi, amenzi şi orice alte elemente de care puteţi avea nevoie. Şi, în plus, vă permite să realizaţi căutări în funcţie de şofer sau de plăcuţa de înmatriculare.

Cu ajutorul Arval Connect veţi putea realiza următoarele operaţiuni:

  • Păstraţi legătura directă cu account managers
  • Rămâneţi la curent cu ultimele ştiri din industrie
  • Accesaţi recenzii video ale vehiculelor din flotă
  • Accesaţi hărţile serviciilor şi ale punctelor de întreţinere disponibile
ARVAL FLEET VIEW
Întreaga dumneavoastră flotă, cu un singur clic

Arval Fleet View vă permite să urmăriţi informaţiile referitoare la întreaga dumneavoastră flotă. Cu ajutorul datelor provenite de la toţi şoferii aflaţi în trafic, puteţi ajusta cu uşurinţă strategiile de la nivelul întregii flote.

Cu ajutorul Arval Fleet View puteţi lua următoarele măsuri:

  • Puteţi monitoriza KPIs strategici ai flotei
  • Activitatea şi performanţa flotei
  • Informaţii generale financiare
  • Performanţa şoferilor
  • Consumul si cheltuielile cu combustibilul
  • Expirarea contractelor şi emisiile de CO2 acoperite de kilometraj
  • Vizualizarea costurilor de operare
  • Descoperirea şoferilor cu performanţă bună şi a celor cu performanţă necorespunzătoare
ARVAL MOBILE+
Lumea în mâinile utilizatorilor

Arval Mobile+ vă conectează utilizatorii cu datele de care aceştia au nevoie, pentru a se asigura că operaţiunile acestora sunt întotdeauna eficiente.

Cu ajutorul Arval Mobile+, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:

  • Îşi pot accesa documentele în orice moment, de la certificatele de înmatriculare auto la permisele de conducere
  • Se pot conecta la reţeaua furnizorilor de servicii Arval
  • Îşi pot gestiona serviciile de întreţinere auto într-un mod facil şi simplu
  • Îşi pot verifica performanţa de condus
  • Pot găsi toate detaliile contractuale
ARVAL DRIVE CHALLENGE
Care este performanţa şoferilor dumneavoastră?

Această aplicaţie va îmbunătăţi performanţa de condus a flotei dumneavoastră, cu fiecare şofer în parte. Prin măsurarea vitezei, a acceleraţiei şi a frânării pe telefonul şoferului dumneavoastră, aplicaţia subliniază aspectele care necesită îmbunătăţiri. Ştim că performanţa şoferilor este importantă pentru dumneavoastră, aşa că am făcut-o prioritară.

Cu ajutorul Arval Drive Challenge, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:

  • Îşi măsoară performanţa în cadrul fiecărei deplasări
  • Pot câştiga anumite recompense
  • Se conectează direct la platformele de social media pentru a-şi face cunoscut progresul
  • Îşi îmbunătăţesc nivelul de conştientizare a performanţei de condus a acestora
  • Îşi verifică poziţia în clasamente


 

Arval Drive Challenge este un joc serios, dar distractiv, care ajută la clasificarea performanţei utilizatorilor dumneavoastră şi le oferă, în acelaşi timp, ocazia de a câştiga diverse premii. Aplicaţia le va acorda şoferilor un calificativ de admis sau respins, în funcţie de şofatul acestora. Cu cât primesc mai multe calificative de admis, cu atât obţin mai multe puncte.


 

Daţi share pe social media
Dumneavoastră şi şoferii dumneavoastră vă puteţi alătura discuţiei purtate pe social media trimiţând un tweet şi urmărindu-ne pe oricare dintre numeroasele reţele existente.

De la recomandările referitoare la industria auto de pe Twitter la discuţiile referitoare la cele mai bune autovehicule 4x4 de pe Facebook, dorim să aflăm mai multe despre ce vă place şi ce nu vă place. Platformele sociale Arval, precum LinkedIn, vă conectează cu persoane cu interese similare, pasionate de industria auto şi de ştirile din domeniu. Astfel, indiferent dacă doar vă conectaţi la canalul de YouTube pentru a vedea experţii din industrie discutând despre aspecte importante precum starea pieţei sau dacă daţi like unei imagini a ultimului Audi A4, ne dorim să aflăm opinia dumneavoastră.

Service Level Agreement: misiunea noastră este satisfacţia dumneavoastră

Satisfacţia dumneavoastră este importantă pentru noi. De aceea vă garantăm un serviciu personalizat în funcţie de nevoile dumneavoastră şi realizăm anchete client regulate, pentru a ne asigura că ne respectăm promisiunea.

Cu ajutorul Service Level Agreement, încheiem garanţii şi stabilim standarde de servicii cu dumneavoastră în avans. Clienţii noştri sunt cei mai buni ambasadori ai noştri şi vom depune întotdeauna toate eforturile posibile pentru a ne asigura că sunteţi satisfăcuţi în permanenţă.

Stabilim standarde clare de procese şi servicii, pentru ca dumneavoastră să ştiţi la ce să vă aşteptaţi

Realizăm anchete client regulate şi ne măsurăm performanţa şi nivelul dumneavoastră de satisfacţie în mod regulat

Fiecare exprimare a unei nemulţumiri este o plângere, indiferent de cauza acesteia

Angajamentul nostru înseamnă că veţi beneficia de serviciile pe care le-aţi solicitat



Plângerile sunt o oportunitate de a ne îmbunătăţi

Considerăm că fiecare plângere primită din partea unui client este un cadou şi o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi procedurile.

O plângere înseamnă că nu v-am îndeplinit aşteptările şi ne semnalează că trebuie să ne descurcăm mai bine pentru a câştiga loialitatea clienţilor noştri. De aceea păstrăm un dialog deschis cu dumneavoastră şi vă raportăm KPI ai plângerilor.
În cazul în care o persoană care ne utilizează serviciul nu este mulţumită, vom înregistra plângerea în instrumentul nostru dedicat şi ne asigurăm că plângerea este recunoscută în termen de 24 de ore. Obiectivul nostru constă în soluţionarea problemei cât mai repede posibil, în termen de 3-5 zile, în funcţie de ţările în cauză.
Totuşi, pentru noi, procedura nu se încheie aici. Luăm în considerare în mod regulat tendinţele, pentru a afla ce putem face mai bine, din diverse puncte de vedere. Feedback-ul dumneavoastră reprezintă cele mai importante informaţii pe care le deţinem şi analizăm şi ne modificăm procesul în mod corespunzător. Doar în momentul în care sunteţi satisfăcut şi procesul nostru s-a ameliorat vom considera că problema a fost rezolvată.