Acasă > Despre Arval > Organizaţia

Organizaţia

Un personal alcătuit din peste 5.000 de membri dedicaţi mobilităţii
Arval are peste 5.000 de angajaţi în 26 de ţări, dedicaţi asigurării serviciilor complete pentru flota dumneavoastră în leasing operational şi gestionării tuturor riscurilor aferente.

Arval*, fondată în 1989 şi deţinută în totalitate de BNP Paribas, este specializată în leasing-ul auto cu servicii incluse. Compania oferă clientelei sale alcătuite din profesionişti, companii mici si mijlocii dar si multinationale, soluţii personalizate pentru furnizarea soluţiilor de flotă optime.Ne asumăm in egala masura, toate riscurile asociate gestionării flotei auto. Arval are peste 5.000 de angajaţi în cele 26 de ţări în care îşi desfăşoară activitatea. Până la sfârşitul lui noiembrie 2015, aceasta deţinea o flotă în leasing operational alcătuită din 930.000 de vehicule în întreaga lume, Arval devenind astfel nr.1 in Europa. Arval face parte din cadrul unei alianţe globale cu Element-ARVAL Global Alliance.

* Arval este o subsidiară a BNP Paribas şi face parte din Retail Banking activitate principală a Grupului. Retail Banking este o reţea globală de bănci destinate persoanelor fizice şi serviciilor financiare specializate şi ocupă un rol esenţial în extinderea internaţională a Grupului.

Misiunea noastră constă în livrarea unei game complete de soluţii de leasing auto companiilor, indiferent de dimensiunea acestora.

Ne susţinem motto-ul: Arval nu vă oferă doar ceea ce ne cereţi, ci vă oferă ceea ce v-aţi dorit întotdeauna. Începând cu prima noastră zi de activitate care a avut loc cu un sfert de secol în urmă, misiunea noastră a constat în furnizarea unor servicii atât de complete, încât clienţii să nu trebuiască să se mai gândească la gestionarea flotei auto. Experienţa ne-a învăţat că firmele au nevoie de eficienţă, transparenţă şi precizie absolute de la soluţia de gestionare a flotei auto. Noi vă îndeplinim toate cerinţele şi ne propunem, acolo unde acest lucru este posibil, să vă depăşim aşteptările.

În fiecare zi, la Arval, ne propunem să vă demonstrăm că ne îndeplinim promisiunile şi, acolo unde acest lucru este posibil, să vă depăşim aşteptările.

Prin încheierea unui contract cu Arval, veţi avea asigurarea colaborării cu un personal dedicat, profesionist şi motivat, încântat să vă ofere asistenţă prin îndeplinirea atribuţiilor acestora. Ne mândrim cu performanţa personalului nostru, asigurându-le trainingul în cadrul Arval Academy, prezentându-le în mod regulat feedback-ul clienţilor şi oferindu-le perspective de carieră la nivelul unei game variate de ţări şi de funcţii.

Personalul Arval beneficiază de instruirea corespunzătoare, este extrem de motivat şi înţelege nevoile clienţilor, graţie know-how-ului dobândit de la Arval Academy şi feedback-ului primit de la clienţi.

La Arval, personalul reprezintă resursa noastră cea mai de preţ şi investim foarte mult în angajaţii noştri. Drept urmare, suntem mândri de calitatea şi calibrul echipei noastre formate din peste 4.000 de membri. Personalul nostru este:

educat, având un spirit antreprenorial care încurajează membrii să fie inovatori şi să îşi prezinte ideile

dedicat inovaţiei, atât la locul de muncă, cât şi în utilizarea tehnologiei

extrem de motivat şi dedicat satisfactiei clienţilor nostri

conştient de calitate şi dornic să rezolve problemele prin recunoaşterea plângerilor.

 

Pentru a realiza activităţile enumerate mai sus, personalul primeşte:

feedback regulat referitor la nivelul de satisfacţie al clienţilor referitor la performanţa personalului

instruire în cadrul Arval Academy

mobilitate profesională şi posibilitati de crestere profesionala la internaţional, bonusuri oferite pe baza performanţei

 

Angajaţii noştri fac ca Arval să fie un loc de muncă grozav. Aceştia urmăresc satisfactia clienţilor şi speră să îi câştige ca susţinători ai companiei noastre.