Acasă > Partener international > De ce să încheiaţi un contract cu Arval?

De ce să încheiaţi un contract cu Arval?

Externalizarea gestionării flotei internaţionale către One Arval
Externalizarea flotei de vehicule a companiei dumneavoastră este o modalitate excelentă de a economisi timp şi bani, iar Arval poate face acest lucru să se întâmple prin abordarea sa unică One Arval: aceleaşi servicii în toate cele 25 de tări

La Arval, găsim politica de flota cea mai adecvată pentru dumneavoastră. Vă gestionăm vehiculele şi şoferii şi vă oferim informaţii actualizate la minut referitoare la flota dumneavoastră internaţională. Spre deosebire de alte companii de gestionare a vehiculelor, noi vă scutim de cheltuielile neaşteptate. Ne consultăm în mod regulat cu dumneavoastră şi cu şoferii dumneavoastră. Orice exprimare a unei nemulţumiri este considerată o plângere. Întregul personal Arval susţine motto-ul companiei: We care about cars. We care about you, atât la nivel local, cât şi internaţional.

Recomandăm

Vă oferim recomandări referitoare la o company car policy care corespunde nevoilor organizaţiei dumneavoastră.

Imagine
Gestionăm

Vă gestionăm maşinile şi utilizatorii

Imagine
Raportăm

Vă furnizăm toate datele corespunzătoare referitoare la flotă pentru a vă facilita procesul de luare a deciziilor.

Imagine
Ne dedicăm

Suntem dedicaţi îndeplinirii promisiunilor noastre.

Imagine
Arval oferă o notă personală leasing-ului operational auto

Ne concentrăm asupra nevoilor dumneavoastră şi a utilizatorilor şi ajungem să vă cunoaştem. Numeroase persoane văd leasing-ul operational auto ca pe un serviciu B2B. Arval consideră că este un serviciu direct între persoane: fiind exprimarea conceptului nostru de „leasing cu o notă personală”.

IBO: un singur set de practici în 25 de ţări

IBO este International Business Office din cadrul companiei noastre. Aceasta este soluţia Arval personalizată în funcţie de nevoile dumneavoastră specifice. Propunem produse şi servicii armonizate în toate ţările în care vă desfăşuraţi activitatea, o abordare internaţională a controlului costurilor şi dedicare totală pentru îndeplinirea obiectivelor sociale şi de mediu dificile.

Facem ca gestionarea flotei peste frontierele naţionale să fie simplă. Ne desfăşurăm activitatea în 25 de ţări, astfel încât să vă puteţi baza pe Arval indiferent de locul în care îşi are baza flota dumneavoastră. Puteţi instala un singur sistem de operare pentru administratorii şi şoferii flotei dumneavoastră: toţi aceştia vor beneficia de aceeaşi soluţie internaţională. Platforma noastră online Arval Analytics vă va furniza un singur set consolidat de date referitoare la performanţa flotei dumneavoastră.

Veţi beneficia de un International Business Manager, care analizează în mod regulat toate problemele strategice şi tactice legate de flota dumneavoastră. Acesta sau aceasta vă va ajuta să vă definiţi Company Car Policy şi să îmbunătăţiţi costul total al deţinerii/ costul total al mobilităţii.

Date şi cifre

15 ani de succes în gestionarea flotelor internaţionale

100 de clienţi internaţionali ne-au acordat încrederea

150.000 de vehicule au fost finanţate în cadrul contractelor internaţionale

14 ţări suplimentare cu parteneriate

Un singur punct de contact care vă cunoaşte bine compania

International Business Manager va fi responsabil pentru coordonarea lucrării Account Managers locali. Pentru dumneavoastră, în calitate de administrator de flotă, şi pentru utilizatorii dumneavoastră, aceştia vor reprezenta singurul punct de contact pentru toate aspectele de zi cu zi referitoare la gestionarea flotei dumneavoastră. Indiferent care este problema cu care vă confruntaţi – poate negocierea celor mai bune avantaje pentru dumneavoastră sau gestionarea operaţiunilor de service sau de reparaţii ale vehiculelor dumneavoastră – vă puteţi baza pe un profesionist dedicat companiei dumneavoastră, care va crea o relaţie de lucru strânsă cu utilizatorii.

Account Managers nu creează o legătură doar cu fleet managerii locali, ci aceştia vor fi informaţi şi despre experienţa personală a fiecărui şofer în parte. Arval Account Managers pot găsi soluţia corespunzătoare pentru fiecare întrebare, ţinând cont de Master Agreement, de Service Level Agreement şi de Company Car Policy, cele trei contracte încheiate cu dumneavoastră.

Account team se asigură că flota dumneavoastră funcţionează fără probleme

O Account Team, condusă de Account Manager, se asigură că vă aflaţi în permanenţă în centrul activităţilor noastre. Account Manager, elementul central al organizării echipei, este singurul dumneavoastră punct de contact. Acesta sau aceasta lucrează cu o Account Team, alcătuită din experţi operaţionali, care stabilesc achiziţionarea şi livrarea maşinilor, stabilesc programări pentru reparaţiile maşinilor şi realizează numeroase alte operaţiuni.

În prezent, deţinem 104 account teams care funcţionează în întreaga lume. Astfel, suntem mai aproape de clienţii noştri decât alţi participanţi de pe piaţă. Acest lucru se datorează faptului că structura noastră unică ne permite să creăm un echilibru între toate avantajele obţinute ca urmare a puterii reţelei noastre globale, beneficiind în acelaşi timp de apropierea celor 104 mici birouri antreprenoriale faţă de clienţii noştri, asigurându-ne că relaţiile noastre nu îşi pierd niciodată latura personală.

Arval Analytics: un instrument pentru luarea deciziilor de afaceri corecte la nivel internaţional
Vă oferă instrumentele corespunzătoare, pentru a lua deciziile de afaceri corecte, astfel încât să vă aflaţi întotdeauna cu un pas înaintea competiţiei. Arval Analytics vă va face să operaţi mai inteligent, mai rapid şi mai eficient, asigurându-se că acti

La Arval ştim că a avea acces la informaţii corecte, în timp util, referitoare la flota dumneavoastră, este important. De aceea am creat Arval Analytics. Vă furnizăm informaţii referitoare la flota dumneavoastră 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Întrucât operăm cu 2 milioane de vehicule înregistrate în întreaga lume, vă putem furniza un serviciu cu adevărat internaţional.

Consolidăm datele flotelor din 25 de ţări (şi din 14 ţări cu care am încheiat parteneriate), pentru a vă putea vedea cu uşurinţă întreaga flotă dintr-o singură mişcare. Software-ul nostru vă permite să vă monitorizaţi flota în mai multe modalităţi. Vă furnizăm grafice, schiţe şi tabele clare, care prezintă un rezumat al detaliilor flotei dumneavoastră, astfel încât să puteţi obţine cu uşurinţă orice informaţii de care puteţi avea nevoie. De la cheltuielile cu flota dumneavoastră, kilometrajul şi consumul de combustibil ale flotei, până la obiectivele dumneavoastră de Responsabilitate socială corporativă (CSR) precum amprenta de carbon, veţi găsi fiecare Key Performance Indicator afişat într-o modalitate uşor de utilizat.

Oferim, de asemenea, un simulator care vă permite să identificaţi modalitatea în care anumite modificări variabile vă vor afecta activitatea (ex.: vehiculul pe care îl utilizaţi). Noi nu vă vom ajuta doar să ameliorati cheltuielile, ci şi să economisiţi resursa dumneavoastră cea mai preţioasă: timpul.

 

Cu ajutorul serviciului nostru, veţi realiza următoarele activităţi:

Veţi putea monitoriza Key Performance Indicators (KPIs) pentru flota, de la birou, inclusiv:

o Distribuirea vehiculelor în funcţie de marca maşinii
o Activitatea şi performanţa flotei
o Informaţii generale financiare
o Satisfacţia şi performanţa şoferilor
o Consumul de combustibil, cheltuielile cu combustibilul şi asigurarea
o Durata deplasărilor, kilometrii acoperiţi

o Urmărirea tendinţelor de CO2 din ultimii trei ani
o Monitorizarea tendinţelor de piaţă, precum şi a valorilor de referinţă între ţări

o Analizarea Total Cost of Ownership (TCO)

Imagine

Modulul Benchmark din Analytics

Doriţi să ştiţi cum arată flota dumneavoastră în comparaţie cu altele din întreaga lume? Ei bine, cu ajutorul Modulului Benchmark, puteţi compara KPIs flotei dumneavoastră cu exemplele internaţionale Arval. De la emisiile de CO2 la urmărirea fabricanţilor pe care îi utilizaţi, puteti avea o imagine actualizata a vehiculele dumneavoastră, indiferent unde s-ar afla acestea.

Modulul referitor la tendinţele de piaţă

Cu ajutorul Modulului referitor la tendinţele de piaţă, puteţi rămâne la curent cu toate mişcările recente din industrie. Urmăriţi cele mai populare modele auto din întreaga lume, precum şi costul combustibilului ş.a.m.d.

Arval Smart Experience: o experienţă digitală unică

Vă conectăm cu flota dumneavoastră

La Arval, înţelegem că, pentru ca activitatea dumneavoastră să fie competitivă la nivel internaţional, necesitaţi un acces facil la KPIs în permanenţă. De aceea am creat Arval Smart Experience, care grupează toate informaţiile provenite de la flota dumneavoastră într-un singur program informatic sigur.

Arval Smart Experience se asigură că dumneavoastră şi utilizatorii dumneavoastră veţi avea întotdeauna toate lucrurile de care aveţi nevoie, prin simpla apăsare a unui buton.

ARVAL CONNECT

Vă conectăm cu lumea dumneavoastră

Array

Arval Connect vă permite să vă observaţi flota dintr-o singură mişcare. Fiind optimizată pentru tabletă, laptop şi desktop, aceasta vă permite să accesaţi toate informaţiile pe care trebuie să le cunoaşteţi într-un singur portal intuitiv. Acesta vă furnizează o căsuţă poştală cu toate mesajele primite de la Arval, precum şi cu o arhivă de documente, inclusiv facturi, amenzi şi orice alte elemente de care puteţi avea nevoie. Şi, în plus, vă permite să realizaţi căutări în funcţie de şofer sau de plăcuţa de înmatriculare.

Cu ajutorul Arval Connect veţi putea realiza următoarele operaţiuni:

  • Păstraţi legătura directă cu account managers
  • Rămâneţi la curent cu ultimele ştiri din industrie
  • Vă puteţi observa toţi KPIs afişaţi dintr-o singură mişcare, într-un mod intuitiv.
  • Accesaţi recenzii video ale vehiculelor din flotă
  • Accesaţi hărţile serviciilor şi ale punctelor de întreţinere disponibile
ARVAL FLEET VIEW

Întreaga dumneavoastră flotă, cu un singur clic

Array

Arval Fleet View vă permite să urmăriţi informaţiile referitoare la întreaga dumneavoastră flotă. Cu ajutorul datelor provenite de la toţi şoferii aflaţi în trafic, puteţi ajusta cu uşurinţă strategiile de la nivelul întregii flote.

Cu ajutorul Arval Fleet View puteţi monitoriza:

  • KPIs flotei strategice
  • Activitatea şi performanţa flotei
  • Informaţii generale financiare
  • Satisfacţia şi performanţa şoferilor
  • Consumul de combustibil, cheltuielile cu combustibilul şi asigurarea
  • Durata călătoriilor, kilometrajul acoperit
  • Emisiile de CO2
  • Vizualizarea costurilor de operare
  • Descoperirea şoferilor cu performanţă bună şi a celor cu performanţă necorespunzătoare
ARVAL MOBILE+

Lumea în mâinile şoferilor dumneavoastră

Array

Arval Mobile+ vă conectează şoferii cu datele de care aceştia au nevoie, pentru a se asigura că operaţiunile acestora sunt întotdeauna eficiente.

Cu ajutorul Arval Mobile+, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:

  • Îşi pot accesa documentele în orice moment, de la certificatele de înmatriculare auto la permisele de conducere
  • Se pot conecta la reţeaua furnizorilor de servicii Arval
  • Îşi pot gestiona serviciile de întreţinere auto într-un mod facil şi simplu
  • Îşi pot verifica performanţa de condus
  • Pot găsi toate detaliile contractuale
ARVAL DRIVE CHALLENGE

Care este performanţa şoferilor dumneavoastră?

Array

Această aplicaţie va îmbunătăţi performanţa de condus a flotei dumneavoastră, cu fiecare şofer în parte. Prin măsurarea vitezei, a acceleraţiei şi a frânării pe telefonul şoferului dumneavoastră, aplicaţia subliniază aspectele care necesită îmbunătăţiri. Ştim că performanţa şoferilor este importantă pentru dumneavoastră, aşa că am făcut-o prioritară.

Cu ajutorul Arval Drive Challenge, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:

  • Îşi măsoară performanţa în cadrul fiecărei deplasări
  • Pot câştiga anumite recompense
  • Se conectează direct la platformele de social media pentru a-şi face cunoscut progresul
  • Îşi îmbunătăţesc nivelul de conştientizare a performanţei de condus a acestora
  • Îşi verifică poziţia în clasamente

 

Arval Drive Challenge este un joc serios, dar distractiv, care ajută la clasificarea performanţei şoferilor dumneavoastră şi le oferă, în acelaşi timp, ocazia de a câştiga diverse premii. Aplicaţia le va acorda şoferilor un calificativ de admis sau respins, în funcţie de şofatul acestora. Cu cât primesc mai multe calificative de admis, cu atât obţin mai multe puncte.

Daţi share pe social media

Dumneavoastră şi şoferii dumneavoastră vă puteţi alătura discuţiei purtate pe social media trimiţând un tweet şi urmărindu-ne pe oricare dintre numeroasele reţele existente.

Array

De la recomandările referitoare la industria auto de pe Twitter (ştiaţi că este ilegal să conduceţi o maşină murdară în Rusia?) la discuţiile referitoare la cele mai bune autovehicule 4x4 de pe Facebook, dorim să aflăm mai multe despre ce vă place şi ce nu vă place. Platformele sociale Arval, precum LinkedIn, vă conectează cu persoane cu interese similare, pasionate de industria auto şi de ştirile din domeniu. Astfel, indiferent dacă doar vă conectaţi la canalul de YouTube pentru a vedea experţii din industrie discutând despre aspecte importante precum starea pieţei sau dacă daţi like la o imagine a ultimului Audi A4, ne dorim să aflăm opinia dumneavoastră.

Service Level Agreement: misiunea noastră este satisfacţia dumneavoastră

Satisfacţia dumneavoastră este importantă pentru noi. De aceea vă garantăm un serviciu personalizat în funcţie de nevoile dumneavoastră şi realizăm studii regulate, pentru a ne asigura că ne respectăm promisiunea.

Cu ajutorul Service Level Agreement, încheiem garanţii şi stabilim standarde de servicii cu dumneavoastră în avans. Clienţii noştri sunt cei mai buni ambasadori ai noştri şi vom depune întotdeauna toate eforturile posibile pentru a ne asigura că sunteţi satisfăcuţi în permanenţă.

  • Stabilim standarde clare de procese şi servicii, pentru ca dumneavoastră să ştiţi la ce să vă aşteptaţi
  • Realizăm studii regulate şi ne măsurăm performanţa şi nivelul dumneavoastră de satisfacţie în mod regulat
  • Fiecare exprimare a unei nemulţumiri este o plângere, indiferent de cauza acesteia
  • Angajamentul nostru înseamnă că veţi beneficia de serviciile pe care le-aţi solicitat


Plângerile sunt o oportunitate de a ne îmbunătăţi

Considerăm că fiecare plângere primită din partea unui client este un cadou şi o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi procedurile.

O plângere înseamnă că nu v-am îndeplinit aşteptările şi ne informează că trebuie să ne descurcăm mai bine pentru a câştiga loialitatea clienţilor noştri. De aceea păstrăm un dialog deschis cu dumneavoastră şi vă raportăm KPI ai plângerilor.
În cazul în care o persoană care ne utilizează serviciul nu este mulţumită, vom înregistra plângerea în instrumentul nostru dedicat şi ne asigurăm că plângerea este recunoscută în termen de 24 de ore. Obiectivul nostru constă în soluţionarea problemei cât mai repede posibil, în termen de 3-5 zile, în funcţie de ţările în cauză.
Totuşi, pentru noi, procedura nu se încheie aici. Luăm în considerare în mod regulat tendinţele, pentru a afla ce putem face mai bine, din diverse puncte de vedere. Feedback-ul dumneavoastră reprezintă cele mai importante informaţii pe care le deţinem şi analizăm şi ne modificăm procesul în mod corespunzător. Doar în momentul în care sunteţi satisfăcut şi procesul nostru s-a ameliorat vom considera că problema a fost rezolvată.