Acasă > Partener pentru flota mea > De ce sa incheiati un contract cu Arval?

De ce sa incheiati un contract cu Arval?

Angajamentele Arval
Recomandările noastre

Vă oferim recomandări referitoare la o company car policy care să corespundă nevoilor organizaţiei dumneavoastră.

Imagine
Gestionăm

Vă gestionăm flota şi utilizatorii

Imagine
Raportăm

Vă furnizăm toate datele corespunzătoare referitoare la flotă, pentru a vă facilita procesul de luare a deciziilor

Imagine
Angajamentele noastre

Suntem dedicaţi îndeplinirii promisiunilor noastre.

Imagine
Arval: o abordare personalizată a leasingului auto

Dorim să vă cunoaştem mai bine pe dumneavoastră şi pe utilizatorii dumneavoastră. Unele persoane văd leasingul opeartional auto ca pe un serviciu B2B. Arval consideră că este un serviciu direct între persoane, asa cum afirma si sloganul nostru.

O singură persoană de contact care vă cunoaşte bine compania

Account Manager-ul este singurul dumneavoastră punct de contact pentru toate aspectele de zi cu zi referitoare la gestionarea flotei dumneavoastră. Indiferent care este problema cu care vă confruntaţi – poate negocierea celor mai bune avantaje pentru dumneavoastră sau gestionarea operaţiunilor de service sau de reparaţii ale vehiculelor dumneavoastră – vă puteţi baza pe un profesionist dedicat companiei dumneavoastră, care va crea o relaţie de lucru strânsă cu dumneavoastră şi cu utilizatorii dumneavoastră. Account Managerii găsesc soluţia corespunzătoare pentru fiecare întrebare referitoare la Contractul Cadru, la Service Level Agreement şi la Company Car Policy.

 

Structura Account Team se asigură că flota dumneavoastră funcţionează fără probleme

O structură Account Team, condusă de Account Manager, se asigură că vă aflaţi în permanenţă în centrul activităţilor noastre. Account Manager-ul, elementul central al organizării echipei, este singurul dumneavoastră punct de contact. Acesta sau aceasta lucrează cu o structură Account Team, alcătuită din experţi operaţionali, care stabilesc programări pentru reparaţiile maşinilor, asigură vehiculele de înlocuire şi realizează numeroase alte operaţiuni.

Ne asigurăm întotdeauna că suntem mai aproape de clienţii noştri decât alţi participanţi de pe piaţă. Acest lucru se datorează faptului că structura noastră unică ne permite să creăm un echilibru între toate avantajele de a fi un mare operator de leasing operational, oferindu-le clienţilor noştri avantajul de a lucra cu un birou antreprenorial mic. Ne asigurăm că interacţiunile noastre nu îşi pierd niciodată latura personală.''Arval.We care about cars.We care about you.''

 

 

 



Arval Smart Experience: conectat 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână

Arval Smart Experience: o experienţă digitală unică pentru flota dumneavoastră

La Arval, ştim că activitatea dumneavoastră necesită accesul facil la indicatori cheie (KPI) . De aceea am creat Arval Smart Experience, care grupează toate informaţiile provenite de la flota dumneavoastră într-o singură platformă sigură - şi le face disponibile prin simpla apăsare a unui buton.

ARVAL CONNECT

Vă conectăm cu flota dumneavoastră

Array

Arval Connect vă permite să păstraţi evidenţa flotei dumneavoastră dintr-o singură mişcare. Fiind optimizată pentru tabletă, laptop şi desktop, aceasta vă permite să accesaţi toate informaţiile pe care trebuie să le cunoaşteţi într-un singur portal intuitiv. Acesta vă furnizează o căsuţă poştală cu toate mesajele primite de la Arval, precum şi cu o arhivă de documente, inclusiv facturi, amenzi şi orice alte elemente de care puteţi avea nevoie. Şi, în plus, vă permite să realizaţi căutări în funcţie de şofer sau de plăcuţa de înmatriculare.

Cu ajutorul Arval Connect veţi putea realiza următoarele operaţiuni:

  • Păstraţi legătura directă cu account managers
  • Rămâneţi la curent cu ultimele ştiri din industrie
  • Accesaţi recenzii video ale vehiculelor din flotă
  • Accesaţi hărţile serviciilor şi ale punctelor de întreţinere disponibile
ARVAL FLEET VIEW

Întreaga dumneavoastră flotă, cu un singur clic

Array

Arval Fleet View vă permite să urmăriţi informaţiile referitoare la întreaga dumneavoastră flotă. Cu ajutorul datelor provenite de la toţi utilizatorii aflaţi în trafic, puteţi ajusta cu uşurinţă strategiile de la nivelul întregii flote.

Cu ajutorul Arval Fleet View puteţi lua următoarele măsuri:

  • Puteţi monitoriza KPIs strategici ai flotei
  • Activitatea şi performanţa flotei
  • Informaţii generale financiare
  • Satisfacţia şi performanţa şoferilor
  • Consumul si cheltuielile cu combustibilul şi asigurarea
  • Expirarea contractelor şi emisiile de CO2 acoperite de kilometraj
  • Vizualizarea costurilor de operare
  • Descoperirea şoferilor cu performanţă bună şi a celor cu performanţă necorespunzătoare
ARVAL MOBILE+

Lumea în mâinile utilizatorilor dumneavoastră

Array

Arval Mobile+ vă conectează şoferii cu datele de care aceştia au nevoie, pentru a se asigura că operaţiunile acestora sunt întotdeauna eficiente.

Cu ajutorul Arval Mobile+, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:

  • Îşi pot accesa documentele în orice moment, de la certificatele de înmatriculare auto la permisele de conducere
  • Se pot conecta la reţeaua furnizorilor de servicii Arval
  • Îşi pot gestiona serviciile de întreţinere auto într-un mod facil şi simplu
  • Îşi pot verifica performanţa de condus
  • Pot găsi toate detaliile contractuale
ARVAL DRIVE CHALLENGE

Care este performanţa utilizatorilor dumneavoastră?

Array

Această aplicaţie va îmbunătăţi performanţa de condus a flotei dumneavoastră, cu fiecare şofer în parte. Prin măsurarea vitezei, a acceleraţiei şi a frânării pe telefonul şoferului dumneavoastră, aplicaţia subliniază aspectele care necesită îmbunătăţiri. Ştim că performanţa şoferilor este importantă pentru dumneavoastră, aşa că am făcut-o prioritară.

  • Cu ajutorul Arval Drive Challenge, şoferii dumneavoastră pot realiza următoarele operaţiuni:
  • Îşi măsoară performanţa în cadrul fiecărei deplasări
  • Pot câştiga anumite recompense
  • Se conectează direct la platformele de social media pentru a-şi face cunoscut progresul
  • Îşi îmbunătăţesc nivelul de conştientizare a performanţei de condus a acestora
  • Îşi verifică poziţia în clasamente
Daţi share pe social media

Dumneavoastră şi şoferii dumneavoastră vă puteţi alătura discuţiei purtate pe social media trimiţând un tweet şi urmărindu-ne pe oricare dintre numeroasele reţele existente.

Array

De la recomandările referitoare la industria auto de pe Twitter la discuţiile referitoare la cele mai bune autovehicule 4x4 de pe Facebook, dorim să aflăm mai multe despre ce vă place şi ce nu vă place. Platformele sociale Arval, precum LinkedIn, vă conectează cu persoane cu interese similare, pasionate de industria auto şi de ştirile din domeniu. Astfel, indiferent dacă doar vă conectaţi la canalul de YouTube pentru a vedea experţii din industrie discutând despre aspecte importante precum starea pieţei sau dacă daţi like unei imagini a ultimului Audi A4, ne dorim să aflăm opinia dumneavoastră.

Service Level Agreement: misiunea noastră este satisfacţia dumneavoastră

Satisfacţia dumneavoastră este importantă pentru noi. De aceea vă garantăm un serviciu personalizat în funcţie de nevoile dumneavoastră şi realizăm studii regulate, pentru a ne asigura că ne respectăm promisiunea.

Cu ajutorul Service Level Agreement, setam garanţii şi stabilim standarde de servicii cu dumneavoastră în avans. Clienţii ne sunt cei mai buni ambasadori şi vom depune întotdeauna toate eforturile posibile pentru a ne asigura că sunt satisfăcuţi în permanenţă.

  • Stabilim standarde clare de procese şi servicii, pentru ca dumneavoastră să ştiţi la ce să vă aşteptaţi
  • Realizăm anchete regulate şi ne măsurăm performanţa şi nivelul dumneavoastră de satisfacţie
  • Fiecare exprimare a unei nemulţumiri este o plângere, indiferent de cauza acesteia
  • Angajamentul nostru înseamnă că veţi beneficia de serviciile pe care le-aţi solicitat

 

 



Plângerile sunt o oportunitate de a ne îmbunătăţi

Considerăm că fiecare plângere primită din partea unui client este un cadou şi o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi procedurile.

O plângere înseamnă că nu v-am îndeplinit aşteptările şi ne informează că trebuie să ne descurcăm mai bine pentru a câştiga loialitatea clienţilor noştri. De aceea păstrăm un dialog deschis cu dumneavoastră şi vă raportăm KPI ai plângerilor.
În cazul în care o persoană care ne utilizează serviciul nu este mulţumită, vom înregistra plângerea în instrumentul nostru dedicat şi ne asigurăm că plângerea este recunoscută în termen de 24 de ore. Obiectivul nostru constă în soluţionarea problemei cât mai repede posibil, în termen de 3-5 zile, în funcţie de ţările în cauză.
Totuşi, pentru noi, procedura nu se încheie aici. Luăm în considerare în mod regulat tendinţele, pentru a afla ce putem face mai bine, din diverse puncte de vedere. Feedback-ul dumneavoastră prezintă cele mai importante informaţii pe care le deţinem şi analizăm şi ne modificăm procesul în mod corespunzător. Doar în momentul în care sunteţi satisfăcut şi procesul nostru s-a ameliorat vom considera că problema a fost rezolvată.