Woman smiling with coffee

Contactati serviciul Driver Desk

Serviciul nostru dedicat este principalul dumneavoastra punct de contact cu Arval. Va asistam pe intreaga durata a contractului pentru a va asigura mobilitatea zilnica.

Care este frecventa de revizie a autovehiculului meu? Ce trebuie sa fac in caz de pierdere a documentelor? Un indicator de avertizare pe tabloul de bord al masinii dumneavoastra?

In orice moment, puteti pune intrebari legate de autovehiculul dumneavoastra sau de serviciile la care v-ati abonat (intretinere, reparatii, asistenta, card de combustibil, servicii la cerere, retur), precum si de produsul de asigurare pe care il aveti la Arval.

Suntem alaturi de dumneavoastra pentru a va raspunde si a va economisi timp. Echipa noastra de specialisti va va consilia si va va indruma catre persoanele de contact potrivite.

DORITI MAI MULTE INFORMATII?

Left column
CALLING MAN
Right column

Nu ezitati sa ne contactati

Suntem disponibili de la 08.00 la 18.00

SUNATI LA 021.599.1000

In cazul unui accident sau al unei defectiuni, sunteti asistat 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Si, datorita spatiului dedicat My Arval Driver, puteti accesa foarte usor informatiile din contract si o serie de servicii in deplina autonomie (urmarirea comenzii, accesul la serviciul nostru Experienta Sofer, declararea daunelor, geolocalizarea garajelor autorizate etc.).

De asemenea, veti gasi informatii suplimentare in sectiunea FAQ.

  • BENEFICIATI DE O INTRETINERE REGULATA A AUTOVEHICULULUI DUMNEAVOASTRA

    Puteti identifica cel mai apropiat garaj autorizat cu un singur clic. Reviziile si reparatiile sunt asigurate prin reteaua noastra de parteneri de referinta. Garantam timpi de raspuns rapizi.

     

  • ACCES LA ASISTENTA 24H/24 7Z/7

    Aveti o problema cu autovehiculul dumneavoastra?

    Contactati-ne, va vom ajuta sa va organizati deplasarea in cel mai scurt timp posibil (punerea la dispozitie a unui autovehicul de inlocuire in caz de imobilizare).

  • ASIGURAREA SECURITATII DUMNEAVOASTRA

    Asigurati-va securitatea in calatoriile zilnice cu un serviciu dedicat de gestionare a daunelor: o echipa de experti se va ocupa de declararea cererii de despagubire, de urmarirea reparatiilor, de orientarea catre reparatorii de caroserii autorizati.

     

  • SATISFACEREA NEVOILOR DUMNEAVOASTRA DE MOBILITATE

    Oferim servicii suplimentare pentru a va facilita gestionarea administrativa: card de combustibil, servicii la cerere (spalare, transport, dezinfectare), reemiterea documentelor de inmatriculare a autovehiculului in cazul calatoriilor in strainatate, oferta de inchiriere pe termen scurt, rascumparare de autovehicule.

CONTACTATI EXPERIENTA SOFER

Confirm ca am citit si sunt de acord cu Declaratia de Confidentialitate Arval

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.