
Contactați serviciul Driver Desk
Serviciul nostru dedicat este principalul dumneavoastră punct de contact cu Arval. Vă asistăm pe întreaga durată a contractului pentru a vă asigura mobilitatea zilnică.
Care este frecvența de revizie a autovehiculului meu? Ce trebuie să fac în caz de pierdere a documentelor? Un indicator de avertizare pe tabloul de bord al mașinii dumneavoastră?
În orice moment, puteți pune întrebări legate de autovehiculul dumneavoastră sau de serviciile la care v-ați abonat (întreținere, reparații, asistență, card de combustibil, servicii la cerere, retur), precum și de produsul de asigurare pe care îl aveți la Arval.
Suntem alături de dumneavoastră pentru a vă răspunde și a vă economisi timp. Echipa noastră de specialiști vă va consilia și vă va îndruma către persoanele de contact potrivite.
DORIȚI MAI MULTE INFORMAȚII?

Nu ezitați să ne contactați
În cazul unui accident sau al unei defecțiuni, sunteți asistat 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Și, datorită spațiului dedicat My Arval Driver(1), puteți accesa foarte ușor informațiile din contract și o serie de servicii în deplină autonomie (urmărirea comenzii, accesul la serviciul nostru Experiență Conducător, declararea daunelor, geolocalizarea garajelor autorizate…).
De asemenea, veți găsi informații suplimentare în secțiunea FAQ.
-
BENEFICIAȚI DE O ÎNTREȚINERE REGULATĂ A AUTOVEHICULULUI DUMNEAVOASTRĂ
Puteți identifica cel mai apropiat garaj autorizat cu un singur clic. Reviziile și reparațiile sunt asigurate prin rețeaua noastră de parteneri de referință. Garantăm timpi de răspuns rapizi.
-
ACCES LA ASISTENȚĂ 24H/24 7Z/7
Aveți o problemă cu autovehiculul dumneavoastră?
Contactați-ne, vă vom ajuta să vă organizați deplasarea în cel mai scurt timp posibil (punerea la dispoziție a unui autovehicul de înlocuire în caz de imobilizare).
-
ASIGURAREA SECURITĂȚII DUMNEAVOASTRĂ
Asigurați-vă securitatea în călătoriile zilnice cu un serviciu dedicat de gestionare a daunelor: o echipă de experți se va ocupa de declararea cererii de despăgubire, de urmărirea reparațiilor, de orientarea către reparatorii de caroserii autorizați.
-
SATISFACEREA NEVOILOR DUMNEAVOASTRĂ DE MOBILITATE
Oferim servicii suplimentare pentru a vă facilita gestionarea administrativă: card de combustibil, servicii la cerere (spălare, transport, dezinfectare), reemiterea documentelor de înmatriculare a autovehiculului în cazul călătoriilor în străinătate, ofertă de închiriere pe termen scurt, răscumpărare de autovehicule.