
Descoperiti reteaua noastra de unitati service partenere
Dezvoltăm propria noastră rețea de unitati partenere, selectate cu atenție în funcție de peste 130 de criterii. Centrele noastre vă oferă o experiență optimă datorită expertizei tehnologice și a asistenței noastre personalizate:
-
Servicii de calitate la fiecare vizită: revizii, întreținere, reparații, caroserie, depanare, autovehicule de schimb, spălare.
-
Criterii de exigență : recepție vehicul, servicii clienți, nivelul echipamentelor, personalul și calitatea.
ANGAJAMENTE ÎN SLUJBA CONDUCĂTORULUI AUTO
-
PUNEREA LA DISPOZIȚIA DUMNEAVOASTRĂ A UNEI REȚELE DE EXPERȚI DE ÎNCREDERE
Această rețea multi-activități și multi-energie vă garantează, pe de o parte, o intervenție rapidă pe toate tipurile de autovehicule (termice, hibride și electrice) și pentru toate tipurile de operațiuni (inclusiv reparații complexe) și, pe de altă parte, reducerea timpului de imobilizare a autovehiculelor. Mobilitatea dumneavoastră este păstrată.
-
ASIGURAREA UNEI VIZIBILITĂȚI IMEDIATE
Centrele noastre partenere poartă etichetele „Arval Center” sau „Arval Premium Center”, lucru care facilitează identificarea acestora. Datorită aplicației noastre le puteți identifica cu un singur clic.
-
VĂ OFERĂ ACCES LA PROGRAMĂRI PRIORITARE
In functie de complexitatea interventiilor, programările se obțin în termen de 2 până la 8 zile.
Vă simplificăm gestionarea administrativă pentru o mai bună productivitate.
-
ASIGURAREA UNEI ASISTENȚE PERSONALIZATE
Centrele noastre partenere au amenajate zone de recepție personalizate, zone de recepție și livrare dedicate, zone de așteptare dedicate, semnalizare clară și vizibilă.
Personalul de la recepție și tehnicienii lor acordă prioritate solicitarilor dumneavoastră.
-
REALIZAREA REPARAȚIILOR CÂT MAI RAPID POSIBIL ȘI CONTROLUL COSTURILOR ACESTORA
Centrele partenere sunt selectate în funcție de capacitățile lor tehnice. Nivelul de echipare al acestora este verificat în prealabil: performanța lor garantează un diagnostic rapid și intervenții controlate.
Datorită serviciului Pick & Collect (colectare și livrare la sfârșitul reparațiilor), economisiți timp prețios.
-
GARANTAREA CALITĂȚII SERVICIILOR DUMNEAVOASTRĂ
Centrele partenere se angajează să respecte un caiet de sarcini precis și sunt evaluate de noi pe baza unei grile de 133 de criterii definite.
Nivelul de calitate a serviciilor este monitorizat de managerii noștri de rețea și de sondajele efectuate în rândul conducătorilor auto. Satisfacția dumneavoastră este esențială!
-
INFORMARE CU PRIVIRE LA EVOLUȚIA REPARAȚIILOR
Centrele noastre partenere vă comunică natura și termenele reparațiilor ce urmează a fi efectuate.
Sunteți informat în mod direct (prin e-mail, SMS sau telefonic) cu privire la evoluția reparațiilor și vi se prezintă un raport de intervenție.
-
OFERIREA UNUI AUTOVEHICUL DE ÎNLOCUIRE, DACĂ ESTE NECESAR
Centrele partenere se angajează să ofere o soluție pentru a vă menține mobilitatea. Aceștia își adaptează răspunsul în funcție de nevoile dumneavoastră și de tipul de intervenție necesară asupra autovehiculului dumneavoastră.
Încredințați-ne autovehiculul dumneavoastră cu toată liniștea!
-
EFECTUAREA UNUI CONTROL DE SECURITATE SISTEMATIC AL AUTOVEHICULULUI ÎNAINTE DE A FI RETURNAT
Anticipăm eventualele defecțiuni și imobilizări neprevăzute, precum și uzura nevăzută cu ajutorul diagnosticării electronice. Siguranța dumneavoastră este prioritatea noastra!
-
ASIGURAREA SPĂLĂRII AUTOVEHICULULUI LA FIECARE VIZITĂ
Plecați cu un autovehicul ca nou, spălat de profesioniști. Un avantaj real care vă economisește timp și vă reduce costurile.